header-image-vb.jpg

Contributie middels automatische incasso

23-8-2010  | 

In de ledenvergadering van 30 juni jl. is besloten dat met ingang van het seizoen 2010/2011 de inning van contributiegelden (regulier en indien van toepassing zaalhockey) zoveel mogelijk per automatische incasso te laten verlopen. Tevens is besloten dat leden die geen gebruik maken van betaling via automatische incasso een toeslag verschuldigd zijn voor administratiekosten van € 5,-- per lid. Het bestuur stelt het zeer op prijs als u uw medewerking daaraan wilt verlenen. U dient hiervoor eenmalig een machtiging te verstrekken door middel van het plaatsen van uw handtekening en het invullen van uw bank-/girorekeningnummer op een formulier dat alle leden is toegekomen.

Alvorens wij tot afschrijving van uw rekening overgaan ontvangt u per mail (indien uw mailadres in de ledenadministratie is opgenomen) de contributienota met de vermelding van de datum waarop het bedrag van uw rekeningnummer wordt afgeschreven. Als u het eventueel niet eens bent met de afschrijving, dan heeft u 56 kalenderdagen (8 weken) de tijd om uw bankkantoor opdracht te geven het bedrag terug te laten boeken. Mocht u voor meerdere gezinsleden een machtiging willen afgeven, dan verzoeken wij u voor elk gezinslid apart het formulier te ondertekenen.

Voor de bedragen klik hier.

Voor de machtiging automatische incasso klik hier.