Inleveren keepersmateriaal (verplicht)
Met het einde van het seizoen in zicht, is het ook weer tijd geworden om een aantal data vast te leggen voor de inname van het keepersmateriaal. We proberen hierbij rekening te houden met eventuele na-trainingen en toernooien.
Om een goede inventarisatie te maken van al het keepersmateriaal, verzoeken wij alle coaches en vaste keep(st)ers langs te komen op ondergenoemde data.
We zullen het materiaal controleren op mankementen en waar mogelijk direct vervangen. Wat niet voorradig is kan dan tijdig worden besteld, zodat alle keep(st)ers aan het begin van het seizoen voorzien zijn van een complete, passende en vooral veilige uitrusting. Ook als je tevreden bent over je huidige materiaal zien we je toch graag langskomen. We willen weten hoe het met het keepersmateriaal binnen de club staat en de keep(st)ers wat beter leren kennen. Je kan je tas hierna uiteraard gewoon weer meenemen.
Bij de uitgifte van het keepersmateriaal zal dit jaar een foto van de inhoud van de tas worden gemaakt en er dient een contract te worden getekend. Dit omdat we merken dat er teveel materiaal verdwijnt. Kom je niet langs om je materiaal te laten controleren, dan heb je voor seizoen 2013-2014 geen prioriteit voor vervangend materiaal.
Weet je nog niet of je volgend jaar door gaat met coachen, lever dan a.u.b het materiaal in. In ons beheer ligt het in ieder geval niet in de weg.
Inleverdata: Vrijdag 7, vrijdag 14 en maandag 24 juni
Junioren E t/m D: 18:00- 19:00
Junioren C t/m A: 19:00 - 20:00
Senioren heren/dames/veteranen/trimmers: 20:00-20:30
Kun je niet op bovengenoemde data, neem dan contact op met [email protected] voor een afspraak.
Voor meer informatie omtrent het keepersmateriaal zie:
Keepersmateriaal