Uitgifte materialen maandag 19 augustus
13-8-2024 | Beste coaches, teammanagers en teamverantwoordelijken,
Nog een week en de scholen beginnen weer, waarna de competitie ook van start gaat. Om goed voorbereid het seizoen in te gaan, hebben wij als materiaalcommissie alles geïnventariseerd, gereorganiseerd en klaargemaakt voor de teams.
*De uitgifte van de materialen vindt plaats op maandag 19 augustus.*
De tijdsindeling is als volgt:
- *17.00 - 18.30:* Mini’s t/m M/J O10
- *18.30 - 20.00:* Junioren
- *20.00 - 20.30:* Senioren
Elk team ontvangt een tas met een complete keepersuitrusting, een tas of krat met ballen, hesjes en pionnen.
De verantwoordelijke die de materialen ophaalt, tekent voor ontvangst en wordt gevraagd de complete set en training materiaal aan het einde van het seizoen weer in te leveren. Deze verantwoordelijke ontvangt ook het kluis nummer met kluiscode en kan deze delen met het team en de trainers. Gedurende het seizoen blijft elk team zelf verantwoordelijk voor de materialen.
Als er vragen zijn, kunnen jullie contact opnemen via [email protected].
Vaste keepers kunnen de opgegeven en bestelde materialen ook op maandag ophalen.
We zien jullie graag op 19 augustus!
Met sportieve groet,
De materialen commissie
Nog een week en de scholen beginnen weer, waarna de competitie ook van start gaat. Om goed voorbereid het seizoen in te gaan, hebben wij als materiaalcommissie alles geïnventariseerd, gereorganiseerd en klaargemaakt voor de teams.
*De uitgifte van de materialen vindt plaats op maandag 19 augustus.*
De tijdsindeling is als volgt:
- *17.00 - 18.30:* Mini’s t/m M/J O10
- *18.30 - 20.00:* Junioren
- *20.00 - 20.30:* Senioren
Elk team ontvangt een tas met een complete keepersuitrusting, een tas of krat met ballen, hesjes en pionnen.
De verantwoordelijke die de materialen ophaalt, tekent voor ontvangst en wordt gevraagd de complete set en training materiaal aan het einde van het seizoen weer in te leveren. Deze verantwoordelijke ontvangt ook het kluis nummer met kluiscode en kan deze delen met het team en de trainers. Gedurende het seizoen blijft elk team zelf verantwoordelijk voor de materialen.
Als er vragen zijn, kunnen jullie contact opnemen via [email protected].
Vaste keepers kunnen de opgegeven en bestelde materialen ook op maandag ophalen.
We zien jullie graag op 19 augustus!
Met sportieve groet,
De materialen commissie
Hoofdsponsoren
Sponsoren
Gerelateerd nieuws
21-11 | Bespeelbaarheid van de velden. |
21-11 | Bespeelbaarheid van de velden. |
18-11 | Het Henk de Rooij keepersveld |
11-11 | Lekker buiten spelen! |
28-10 | Opfrisavond regels zaalhockey |
Teams
Agenda
24-11 | Aprés ski house party |
28-11 | Opfrisavond regels zaalhockey |
29-11 | Sintfeest |