header-image-vb.jpg

Materialen inleveren maandag 17 juni

Nieuwsafbeelding
12-6-2024  | 

Beste coach, teamverantwoordelijke en/of keeper,

Het seizoen loopt bijna ten einde. Na de laatste wedstrijd en trainingen van dit seizoen willen wij als materialencommissie een complete inventarisatie maken van alle materialen zoals die momenteel binnen onze vereniging in omloop zijn.

Dit houdt in dat wij alle trainingsmaterialen van de jongste jeugd en junioren retour willen ontvangen. Dit betreft alle hockeyballen, ballentassen, pylonen,gewassen(trainings-) hesjes en uitloopmaskers, die door de club verstrekt zijn. De complete keepersuitrusting inclusief tas dient ook ingeleverd te worden, tenzij het een vaste keeper betreft; in dat geval gelden andere voorwaarden. Wij zullen alles opnieuw inventariseren en materialen aanvullen voor de start van het nieuwe hockeyseizoen dat in augustus begint. In geval van een vaste keeper zal de uitrusting geïnventariseerd worden en nagekeken op een aantal punten. De vaste junioren keepers dienen de uitrusting vervolgens mee naar huis te nemen om deze indien nodig te wassen, drogen en schoon te maken. De keepersspullen van de seniorenteams dienen eveneens door de materiaalcommissie beoordeeld te worden. Na beoordeling dient de keepersuitrusting inclusief alle trainingsmaterialen mee naar huis genomen te worden.

De inname en controle van alle trainings- en keepersmaterialen zal plaatsvinden op: maandag 17 juni tussen 17.00 en 21.00 uurop de hockeyclub.

Om een volledig inzicht te krijgen in de bezetting van de kluizen die de club ter beschikking stelt aan haar leden, dienen alle lockers van alle teams (jongste jeugd, junioren en senioren) leeg te zijn. Tijdens de zomervakantie zal er een nieuwe indeling en nummering van de lockers gemaakt worden, welke tijdig met coaches, trainers en keepers gedeeld zal worden.

Op basis van de inventarisatie en de teamindelingen zullen er – indien nodig – nieuwe materialen besteld worden. Om voor de hand liggende redenen kunnen er geen nieuwe spullen besteld worden voor keepers die geen gehoor hebben gegeven aan het verzoek om hun keepersspullen te laten beoordelen. Indien bij aanvang van het nieuwe seizoen blijkt dat er toch spullen aan vervanging toe zijn, bestaat er een reële kans dat die spullen niet meer op voorraad zijn bij onze leverancier, aangezien het merendeel van de hockeyclubs de materialen via deze leverancier inkoopt! Wij verzoeken alle vaste keepers daarom met klem om keepersspullen te laten beoordelen op maandag 17 juni a.s.


Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via e-mail:[email protected]

Met vriendelijke groet,

Rutger en Ronald